Udział hostessy w targach jest bardzo ważny. To w dużej mierze na jej barkach spoczywa zadanie zainteresowania gości naszym stoiskiem.
Dobra profesjonalna hostessa nie tylko zaprasza klientów do zapoznania się z ofertą firmy, ale także jest w stanie udzielić informacji o profilu naszej działalności.
W ten sposób nie tylko „wyłapuje klientów”, ale również stanowi nieocenioną pomoc w ich obsłudze.
Hostessy na imprezach promocyjnych nie tylko promują produkt, ale również markę. Sprawiają, że konkretna firma i konkretny produkt, marka zaczynają się kojarzyć klientom lepiej, przyjaźniej. To wpływa na późniejszą świadomość marki wśród klientów, a także sposób odbierania jej przez społeczeństwo, co bezpośrednio przekłada się na zwiększenie sprzedaży.
Hostessy pracujące na imprezach promocyjnych często zachęcają przechodniów do przetestowania danego produktu. Tylko producenci wysokiej jakości produktów nie boją się udostępnić ich do bezpłatnego przetestowania.
Hostessa na spotkaniach biznesowych może na przykład rozdawać ulotki lub wręczać materiały szkoleniowe.
Czasami taka osoba wciela się również w rolę hostessy – tłumaczki. Znając język obcy oraz Polski, jest w stanie w płynny sposób pomóc przy wymianie informacji, zawieraniu kontraktu.
Podczas targów, wiele razy można spotkać sytuację, gdzie hostessa wspiera zarówno organizatorów, wystawców jak i osoby odwiedzające.
Hostessy na imprezach promocyjnych nie tylko promują produkt, ale również markę. Sprawiają, że konkretna firma i konkretny produkt, marka zaczynają się kojarzyć klientom lepiej, przyjaźniej. To wpływa na późniejszą świadomość marki wśród klientów, a także sposób odbierania jej przez społeczeństwo, co bezpośrednio przekłada się na zwiększenie sprzedaży.
Hostessy pracujące na imprezach promocyjnych często zachęcają przechodniów do przetestowania danego produktu. Tylko producenci wysokiej jakości produktów nie boją się udostępnić ich do bezpłatnego przetestowania.